Søgemaskineoptimering benytter sig af mange principper teoretisk set

Søgemaskineoptimering er den måde, der vil hjælpe dit websted for at være optimeret til søgemaskiner, så du vil blive fundet lettere ved dine kunder, og få placeret højere for dine rentable søgeord.

Den vigtigste ting du skal gøre, før du starter din søgemaskineoptimering kampagne er at udføre søgeord forskning.

Dette vil tillade dig at vide, hvor mange mennesker er på udkig efter din service, og hvilke ord de bruger til at finde den.

Så jo flere mennesker er på udkig efter bestemte søgeord, jo mere trafik, du er i stand til at få, hvis målrette disse søgeord. (Afhængig af din konkurrence på markedet)

Hvis du er en lokal virksomhed, så prøv at undgå, at antallet # 1 fejl, de fleste af lokale virksomheder gør, og det er at prøve at placere dit website for generelle vendinger.

Brug dit søgeord + lokalområdet vil sørge din søgemaskineoptimering indsats vil målrette din lokale marked, og de mennesker, der er mere tilbøjelige til at bruge dine tjenester.

Efter vi har indgået søgeord forskning, nu er det tid til at forstå søgemaskine optimering basics, men først skal vi vide, hvordan søgemaskiner virker.

Når vi refererer til søgemaskine optimering, er vi for det meste tale om Google, da det har de fleste af trafik.

Men du skal ikke være lys ledes med de andre søgemaskiner som Bing, Yahoo og MSN. Selv om de får mindre trafik end Google, er folk stadig bruger dem, og du er i stand til at få nye kunder til din virksomhed, hvis du er rangeret højt i dem.

Google og andre søgemaskiner har én ting i tankerne, for at give de mennesker, der bruger deres søgefelt, hvad de søger efter.

Det betyder, når nogen skriver et søgeord i søgefeltet, vil søgemaskinerne gerne give ham de mest relevante hjemmesider for hans søgning.

De store fakta, at dit website er at komme klassificeret på, er dem:

Website Content – din hjemmeside indhold skal være unikt og af høj kvalitet, ikke kopiere og indsætte fra andre, da det kan skade din placering.

Inden du skriver indhold til dit websted, bør et søgeord forskning blive udført, og når du skriver til indhold, bør hver enkelt side sigte på at målrette de rentable søgeord til din virksomhed.

Domæne alder – Google og andre søgemaskiner giver større tillid til alderen domæner, og de er overveje mere troværdig, og bliver indekseret hurtigere. Så hvis du lige er startet din internet tilstedeværelse, og overvejer at købe et domæne, kan du lige så godt få en gammel domæne.

På Page Optimization – Dette henviser til din egen hjemmeside optimering, og jo bedre hjemmesiden er bygget og jo mere din på side optimering er rigtigt, jo mere relevant søgemaskinerne vil finde dit website.

På side optimering er kombineret fra din Meta tags, titler, overskrifter og søgeord, du målretter i hver enkelt af dine websider, når du udfører På side optimering til din hjemmeside, vil du ønsker at løse alle brudte links, opbygge et oversigtskort og foretag at du ikke har nogen kopieret indhold.

Off Page Optimization – handler om links, hvor mange domæner der linker til din hjemmeside, hvor mange links du har, er de back-links optimeret til dine rentable søgeord, og hvad er sort og kvalitet af links.

Jo mere af høj kvalitet back-link (Bestemt af den forelæggende website Page Rank), jo mere betydning søgemaskinerne vil give det, og så jo højere de vil placere dig.

Niro Zilcha er en søgemaskineoptimering konsulent arbejder på In Local Business. besøge vores hjemmeside for at lære mere om flere Internet markedsføring platforme, og for at se en liste over vores avancerede tjenester.