Weight gainer i en nøddeskal

Sidste år kom jeg i en periode, hvor jeg ikke kunne tage på i vægt. Jeg trænede fire gange om ugen, og programmet stod på split med bryst, triceps, ben og biceps, ryg, skulder. Jeg overholdte alle tidspunkter og trænede med progression, men det gav ingen pote. Jeg forblev markeret, men tog ikke på i muskler. En ven nævnte for mig ordene weight gainer. Han sagde, at weight gainer kunne hjælpe mig i min situation. Straks fandt jeg min computer frem og søgte på weight gainer, hvor der dukkede en masse artikler op. Jeg følte med det samme, at jeg havde fat i den lange ende af sagen, derfor bestilte jeg fem kilo og udarbejdede et nyt træningsprogram.

Mit nye liv med weight gainer

Med fem kilo weight gainer i skabet og et toptonet træningsprogram i bagagen, gik jeg i gang med en ny træningsperiode. Jeg strukturerede mine spisevaner, så de passer til weight gainer som supplement. Til morgenmad spiste jeg fem spejlæg, 100 gram havregryn og en halv liter sødmælk blandede med 30 gram weight gainer. Inden frokost spiste jeg 10 skiver rugbrød med leverpostej, og til frokost stod den på pasta og en halv liter sødmælk igen. Sådan kørte jeg i flere uger, indtil jeg kunne mærke den store fremgang. Min vægt gik fra 70 kilo til 76 kilo i løbet af fire uger. Jeg må sige, at jeg aldrig har været så tilfreds med min krop og vægt, som jeg er i dag, og det hele er takket være weight gainer. Så til alle jer derude, husk at få tjekket om jeres krop er bygget til at tage på i vægt gennem kosten. Hvis ikke, synes jeg, I skal overveje et supplement til kosten, for det har virket for mig. No pain, no gain. Læs mere på: http://www.bodylab.dk/shop/weight-gainer-5c1.html.

 

No comments so far!

Leave a Comment

Your email address will not be published.
Required fields are marked *